Genijalna mala kuća na točkovima


mala_kucaWeb dizajner Alek Lisefski završio je svoj projekat The Tiny Project, u kome je predstavio fenomenalnu kuću na točkovima. Neverovatno mala kuća (2.5 x 6 m) koja u sebi ima sve što je potrebno za život. U ovom prototipu žive sam dizajner, njegova devojka i pas. U kućici ima dosta svetla pošto na njoj ima 10 prozora i velika ulazna staklena vrata.  Imaju solarni sistem za struju, kuvaju i greju vodu na gas propan, čak u kuhinji imaju frižider sa zamrzivačem. Sav nameštaj je po meri i ugradnog karaktera, tako da je baš svaki milimetar ovog malog prostora savršeno iskorišten. Pogledajte kako je osmišljen životni prostor na 15 kvm.

via

6 Responses to Genijalna mala kuća na točkovima

  1. AnaJan says:

    Posto zivim u stanu od 30 kvadrata, naucila sam da zipujem stvari u tako mali prostor, ali takav zivot nije udoban, nimalo. Dovoljno je da jedna stvar stoji van svog mesta (sto je u realnom zivotu sasvim normalno), i vec si napravio haos. Kada smo se uselili u stan, gledala sam po netu svuda trazeci ideje za funkcionalno uredjenje tako malog prostora, i ima ih, jako lepih i prakticnih, kao sto je i ova mini kuca. Ali sad kad sam iskusila drazi minijature, rado bih se menjala za nesto vece 😀

  2. kailash says:

    Ali lijepo izgleda, možda za vikendicu 😉
    Nedavno sam gledala dokumentarac o tim malim kućicama, fascinantno

    Samo mi se uvijek ipak čini da je to dobro rješenje samo za samce. Ili neke simbiotske parove.

  3. Ovo je samo jedan od dokaza da čoveku ne treba puno da bi bio srećan.

Постави коментар