Blogerski spomenar


Volim poklone, bilo koje vrste, ali su mi posebno zanimljivi i dragi od nepoznatih ljudi s kojima delim virtuelno nebo. Na taj način dobijam potvrdu da tamo neko deli strast prema sličnim stvarima, da je moj blog primećen, te da je još nekome drag, osim meni.

Nominovana sam od strane CaraDara-e za blogersku Liebster nagradu, koja je u stvari neka vrsta igre koje ima sledeća pravila:

  1. odabrani blogeri i blogerke bi trebali odogovoriti na 11 pitanja koja im je postavila osoba koja ih je nominovala
  2. odabrati 11 blogera/blogerki koji imaju ispod 200 pratilaca i označiti ih (ovo pravilo se krši)
  3. obavjestiti ih da su nominovani
  4. ne može se označiti ista osoba koja vas je nominovala
  5. napisati 11 činjenica o sebi
Odgovori na pitanja:
1. Da li redaš stvari po stolu dok razgovaraš s nekim?
Ako je telefonski razgovor u pitanju, tada uglavnom šetkam po stanu, a ako sedimo negde, onda uglavnom dosta gestikulišem rukama. Nisam primetila da slažem stvari po stolu. Pre bi mi se desilo da napravim haos na njemu.
2. Da li prisluškuješ razgovore stranaca i ako da, šta si zanimljivo čuo/čula?
Ponekad dok sam u gradskom prevozu i bez nekog društva, zna mi se desiti da čujem tuđe razgovore. Da li sam nešto zanimljivo čula? Hm….  Da, jednom sam čula za fenomenalnu svirku u gradu, pa sam čak morala da se uključim u razgovor.
3. Gdje živiš?
Novi Beograd, Srbija.
4. Kad si zadnji put vozio/vozila bicikl?
Pre 10 dana. I to je bilo osvežavajuće, jer pre toga nisam baš dugo vozila.
5. Kad ti se zadnji put ostvarila želja?
Ostvarila mi se želja da budem srećna, bez obzira na dešavanja oko mene. Tako da više ne razmišljam šta mi se ispunilo, više razmišljam o cilju.
6. Šta smatraš svojim najvećim porokom?
Moj najveći porok je čokolada, odnosno slatkiši. Da ima rehabilitacioni centar za borbu protiv žudnje za slatkišima, ja bih da odem da popričam s nekim stručnim licem.
7. Da li čuvaš stare karte od koncerata, ako da, koja je najstarija?
Ne čuvam karte od koncerata, jer samo skupljaju prašinu, ali sam ih nekad čuvala.
8. Kad si zadnji put ležao/ležala na travi?
Pre 10 dana, posle vožnje bicikla po Adi, selo se, pa se i leglo, da se dođe sebi.
9. Hoćeš li možda voziti bicikl i ležati na travi zbog ovih pitanja?
Promocija bicikla i trave. Sviđa mi se kombinacija. Volim prirodu i rado se odazivam pozivu za druženje u takvom aranžmanu. Tako da verovatno hoću.
10. Kako su ti se zvali babe i dede?
Pavle i Draginja s tatine strane i Živko i Branka s mamine strane.
11. Čuvaš li neki spomenar?
Ne čuvam više spomenare, sad čuvam detetove crteže.
11 činjenica o meni
Često crtam.
Veoma sam intuitivna.
Baka me naučila da pletem, ali tek pre 5 godina sam shvatila da to i volim da radim. Dugo mi je trebalo da skontam.
Ne volim matematiku, fiziku i hemiju.
Obožavam da kuvam, ali uglavnom slano.
Gledam crtaće. Svih oblika i formi.
Pevam, ali uglavnom kad sam sama i kad mi to sin traži.
Ne slušam savete koje nisam tražila.
Kasno sam naučila da plivam.
Dešnjak sam.
Ne znam da plešem u paru, zbog čega uvek odbijam poziv na ples.
Pitanja za nominovane:
1. Jeste li zaljubljeni?
2. Šta radite kad vidite nekoga ko baca papir na ulicu?
3. Psi ili mačke, kome ste privrženiji?
4. Predložite dobru knjigu.
5. Koju zemlju  želite da posetite, a još niste?
6. Sport ili muzika, šta vam je draže?
7. Šta vas inspiriše?
8. Čime se rekreirate?
9. Koje vam je omiljeno jelo?
10. Da možete da birate svoje ime, koje bi bilo?
11. Koji je vaš hobi?
images
12 Responses to Blogerski spomenar

  1. nedodjija says:

    1. Jeste li zaljubljeni?
    vec trideset i nesto godina….
    2. Šta radite kad vidite nekoga ko baca papir na ulicu?
    slegnem ramenima… ne vredi ih sve opominjati….
    3. Psi ili mačke, kome ste privrženiji?
    mackama….
    4. Predložite dobru knjigu.
    Tocak vremena (epska fantastika od 11 delova, Robert Dzordan)
    5. Koju zemlju želite da posetite, a još niste?
    sve gde ima piramida…
    6. Sport ili muzika, šta vam je draže?
    muzika
    7. Šta vas inspiriše?
    svasta, zavisi od situacije…
    8. Čime se rekreirate?
    sta to bese…. volim setnje…
    9. Koje vam je omiljeno jelo?
    testenine (koje vise ne smem da jedem)
    10. Da možete da birate svoje ime, koje bi bilo?
    zadovoljna sam dobijenim…
    11. Koji je vaš hobi?
    ako bude ikad vremena i snage… lekovito bilje…

  2. noviinternet says:

    1. Jeste li zaljubljeni?
    Tu sam negde na granici između ljubavi i zaljubljenosti 🙂
    2. Šta radite kad vidite nekoga ko baca papir na ulicu?
    Narogušim se, koji put demonstrativno ppodignem i bacim u kantu, koji put ništa…
    3. Psi ili mačke, kome ste privrženiji?
    Gvendolini, veoma, ali izuzetno volim i pse raznih vrsta, samo ne ove sirotane genetski modifikovane sa podsečenim ušima i repovima
    4. Predložite dobru knjigu.
    Knjige Ursule Legvin – epska fantastika, socijalna utopija, naučna fantastika u odnosu koji meni mnogo prija. Među njenim knjigama je i „Čovek praznih šaka“
    5. Koju zemlju želite da posetite, a još niste?
    Island, Danska, Kina…
    6. Sport ili muzika, šta vam je draže?
    Suviše generalno pitaje. Određena vrsta sporta – da, i određena vrsta muzike – da. Npr. Odbojka, tai-đi,… a od muzike ništa bučno ni agresivno, a ako je bez reči, još bolje..
    7. Šta vas inspiriše?
    Zavisi za koji posao. Za pisanje priča o Gvendolini – neki detalj u svakodnevnom životu,
    8. Čime se rekreirate?
    Uređujem dvorište.
    9. Koje vam je omiljeno jelo?
    Lubenice i dinje i kupine i trešnje i šumske jagode,… kukuruzi, bećar-paprikaš – idealno za letnji avgustovski dan 🙂
    10. Da možete da birate svoje ime, koje bi bilo?
    Mirza (ličnost iz nekog romana, ne znam više ni da li je bio „glavni“, ali mi se ime sviđa), a svakako da mi se i moje ime veoma dopada.
    11. Koji je vaš hobi?
    Ups! Nemam pojma – jel može isto kao 8?

  3. bensedin art says:

    1. Jeste li zaljubljeni?
    već dugi niz godina…
    2. Šta radite kad vidite nekoga ko baca papir na ulicu?
    kažem da mu (joj) je nešto ispalo
    3. Psi ili mačke, kome ste privrženiji?
    ne gajim tu vrstu privrženosti
    4. Predložite dobru knjigu.
    štefan cvajg: novele
    5. Koju zemlju želite da posetite, a još niste?
    sirija
    6. Sport ili muzika, šta vam je draže?
    muzika
    7. Šta vas inspiriše?
    svet oko mene
    8. Čime se rekreirate?
    joga
    9. Koje vam je omiljeno jelo?
    sva su mi omiljena, na žalost:)))
    10. Da možete da birate svoje ime, koje bi bilo?
    nisam o tome razmišljala
    11. Koji je vaš hobi?
    pletenje, šivenje, slikanje

  4. 1. Jeste li zaljubljeni?
    Nisam zaljubljena u ljubavi sam.
    2. Šta radite kad vidite nekoga ko baca papir na ulicu?
    Ako su moji ljudi opominjem, ako nisu uglavnom ne reagujem.
    3. Psi ili mačke, kome ste privrženiji?
    Mačke.
    4. Predložite dobru knjigu.
    Biblija.
    5. Koju zemlju želite da posetite, a još niste?
    Gabon.
    6. Sport ili muzika, šta vam je draže?
    U krug 🙂
    7. Šta vas inspiriše?
    Dobri ljudi.
    8. Čime se rekreirate?
    Trenutno se rekreiram pešačenjem.
    9. Koje vam je omiljeno jelo?
    Lubenica, ajvar…
    10. Da možete da birate svoje ime, koje bi bilo?
    Mogu da ga promenim ali nema potrebe taman je :
    11. Koji je vaš hobi?
    Naravno, prelistavanje blogova 🙂

  5. 1. Jeste li zaljubljeni?
    Da.
    2. Šta radite kad vidite nekoga ko baca papir na ulicu?
    Zapanjena sam da se to još uvek dešava u ovako velikom gradu.
    3. Psi ili mačke, kome ste privrženiji?
    Isključivo psima.
    4. Predložite dobru knjigu.
    Dodir!!!
    5. Koju zemlju želite da posetite, a još niste?
    BRAZIL
    6. Sport ili muzika, šta vam je draže?
    Muzika
    7. Šta vas inspiriše?
    Priroda, lepota, muzika.
    8. Čime se rekreirate?
    Šetnjom na Adi.
    9. Koje vam je omiljeno jelo?
    Uvek torte i kolači.
    10. Da možete da birate svoje ime, koje bi bilo?
    Opet Mirjana.
    11. Koji je vaš hobi?
    Slikanje i fotografisanje.

  6. Повратни пинг: Троструки изазов | Божанствена биологија

  7. 1. Jeste li zaljubljeni?
    Vrlo retko, osim kada jesam. 😉

    2. Šta radite kad vidite nekoga ko baca papir na ulicu?
    Ugrizem se za usnu i opsujem.

    3. Psi ili mačke, kome ste privrženiji?
    Nekako više volim pse.

    4. Predložite dobru knjigu.
    Upravljanje promenama, Isak Adižes

    5. Koju zemlju želite da posetite, a još niste?
    Havaji 😉

    6. Sport ili muzika, šta vam je draže?
    Muzika.

    7. Šta vas inspiriše?
    Život i moje nebuloze u glavi.

    8. Čime se rekreirate?
    Skijanje, klizanje, stoni tenis…

    9. Koje vam je omiljeno jelo?
    Italijansko 😉

    10. Da možete da birate svoje ime, koje bi bilo?
    Prvo ga nešto nisam baš voleo… ali sada sam se već navikao tako da ne znam…

    11. Koji je vaš hobi?
    Poezija, proza, fotografija…

  8. minagligoric says:

    Moram da kažem, ovih jedanaest činjenica kao da sam ja pisala 🙂

Оставите одговор

