Srećan 8. mart


8_mart

16 Responses to Srećan 8. mart

  1. otkacena says:

    Ja peglam sedeći. Čuvam krvne sudove nogu. Ko ga šiša, nigde nije zakonom zapisano da se pegla stojeći. Preporučujem svima da probaju. Biće im samo jače ruke. A to nije toliko loše, zar ne? 😛

  2. Danijela says:

    Ja peglam sedeći 😀 To mi je ostalo još od perioda kada se rodila prva ćerka , pre 12 godina i bio mi je spas kada peglam gomilčinu bebećih stvari. Sada peglam malo, za sebe, muža i najmlađu ćerkicu, ove ostale sam naučila kako se to radi i oni to upražnjavaju kada imaju potrebu za peglanim stvarima 😀
    U suštini, meni dobro dođe malo usisavanja, džogiranja i pranja prozora i svega što se radi u pokretu jer mi je dosta sedenja dok heklam 😀 Mora malo da se steše zadnjica 😀

    • otkacena says:

      Smes. Probala sam da ti ostavim komentar, ali me nesto odbija sa ovim mojim wordpress nalogom. Elem htela sam reci sledece.
      Upravo tako. Zato se moj voljeni i ja taj dan dobro izljubimo i izgrlimo, kao da se ostalim danima ni ne vidjamo. Na 8. mart ne kuvam, sujeverna sam :), nego nesto narucimo, idem do kozmeticarke ili sta mi je gust i to je to. Nema cveca, odlazaka u kafanu, frizura, glazura i ostalih ludorija iz Titinog vremena.

  3. enicaa says:

    Ja bih uvela da ostalim danima sedimo, samo za 8.mart da se radi 😀

  4. oblogovan says:

    Hmmm, hvala na ovim otkrićima… (Vidi ti žene, znaju, a kriju)… A ja peglao stojeći… 🙂

Оставите одговор

