Divan dan…


Dragi čitaoci,

pre tačno godinu dana napisala sam prve retke na Otkačenoj i Kreativnoj Planeti. U želji da upoznam sebe, upoznala sam svet. Ne, nisam putovala, odsedala u skupim hotelima, jela egzotičnu hranu i družila se sa poznatima. Upoznala sam svet interneta, koji otkriva sve, od arhitekture, mode, dizajna i mašte. Kreativnost je svuda oko nas, zašto joj se ne prepustiti. Nadam se da je moja kompjuterska avantura potakla bar nekolicinu na akciju. Da stvaraju, istražuju i veruju, najviše u sebe, a onda i u činjenicu da postoje i dobri ljudi. Trudiću se da u sledećem periodu, članci budu još pozitivniji, sa zanimljivostima naše prelepe Planete.

Veliki pozdrav od Lili C.

14 Responses to Divan dan…

  1. metodicar says:

    Честитам годишњицу. 🙂 Увек са занимањем прегледам чланке са овог блога.

  2. V.T. says:

    Da, divan i važan dan za sve koji mogu i žele da ga urede i okite sitnicama koje „život znače.“ Izražavanje kreativnih umeća je svakako poseban način. U tome je „Otkačena planeta“ uspela. Čestitam. Najlepše želje

  3. Stilueta says:

    Čestitam!!! Odličan blog, meni vrlo drag, samo tako dalje 🙂

  4. Marina says:

    Čestitke, Otkačena! Radujem se svakom tvom novom postu 🙂

  5. LaBiLnA says:

    Al’ sam ja okasnilaaa, bruka ! Čestitam, sve najbolje, odlična si, nastavi tako 🙂

Оставите одговор

