Jakna Assassin’s Creed


Ako ste ljubitelj igrica, onda verovatno znate i za Assassin’s Creed igru. Popularnost koju je dobila, zasluženo naravno, dovela je do stvaranja raznih proizvoda na temu ove igre. Tako je nastala i ova jakna koja je proizvod firme Volante Design koja se bavi stvaranjem odevnih predmeta super junaka. Jakna je dostupna, u raznim kombinacijama boja, za oba pola.

14 Responses to Jakna Assassin’s Creed

  1. Bojan says:

    Gde može ovo da se nađe ili naruči u Srbijji…
    Veliki sam fan ove igre…
    Nek mi neko pošalje mail…

  2. minagligoric says:

    Vidim da je interesovanje veliko 🙂 I ja sam fan igre, al ova mi je jakna za nekog člana boy benda u Japanu 🙂

  3. Slobodan says:

    Molim vas ako neko zna kako moze da se dodje do ove jakne u Srbiji.

  4. Milos says:

    Gde moze da se uzme u Srbiji?
    Kazite mi plzz na email
    machomilos66@gmail.com

  5. Luka says:

    Kako da narucim u Srbiji?

    Ako neko zna recite mi na

    craftbrosteam@gmail.com

  6. Luka says:

    Da li moze da se naruci da se dostavi u Srbiji i da se plati u evrima ili dinarima ako moze da se plati u evrima ili dinarima reci te mi koliko kosta

  7. aleksa says:

    gledao sam na ebayu ima za 40$ ali voleo bih da kupim negde u srbiji. otkacena mozes li da mi nadjes neki nink na kom mogu da porucim u srbiji?!?! hvala unapred

Оставите одговор

