Rustično kupatilo


Starinski, a ipak moderan izgled prostora, tzv. rustični dizajn savršeno pristaje životnom prostoru ljudi koji vole prirodu. Prirodni materijali, rukom rađeni, do najsitnijih detalja uklopljeni u prostor, odišu dušom i toplotom. Mnogi se okreću modernim materijalima, ali srećom ima i zaljubljenika u rustično uređenje doma. Pogledajte divne ideje za „staromodno“ kupatilo!

via

5 Responses to Rustično kupatilo

  1. Ja ipak više volim nešto modernije ali moram priznati da mi se na većini slika svidio neki detalj kojega bi bez problema jednog dana mogla uklopiti i u svoju kupaonu. :))

    • otkacena says:

      Drago mi je da ti se sviđaju neki detalji, jer to je pravi primer da se oko može zadržati i na mestu na kome inače ne bi. Neki dan sam gledala neku emisiju o rustičnim kućama u Britaniji i ostala sam bez daha. A do sad sam bila oduševljena samo jednostavnim linijama i materijalima. Najviše skandinavskim dizajnom. 😉

  2. otkacena says:

    Hvala Mina na komplimentima. Digla si mi raspoloženje, ali ne i nos, pod oblake. 🙂

Оставите одговор

