Monstrum igrališta za decu


Danska kompanija pod nazivom Monstrum, bavi se dizajnom dečijih igrališta. Njihova igrališta potiču dečiju maštu, jer su izašli iz uobičajenog okvira jednostavnih tobogana i peščanih bazena. Njihov stav je da deca treba da se igraju u veselim, tematskim prostorima. Zašto da se ne igraju u džinovskom pauku, raketi, podmornici, pa čak i u nasukanom kitu. Verujem da ni odrasli ne bi imali ništa protiv da se malo zaigraju na nekom od ovih zabavnih terena za igru.

5 Responses to Monstrum igrališta za decu

  1. I ja bih se ovdje igrao 😀

  2. AnaJan says:

    U Valensiji sam videla fenomenalno igraliste za decu, u obliku Gulivera. Na moju zalost, park sam otkrila poslednje veceri mog boravka tamo, kada je vec bio zatvoren za posete, tako da nisam uspela da ga obidjem. A tako sam zelela da se igram 😀
    http://valenciatouristinfo.blogspot.com/2010/11/gulliver-park.html

  3. tangolina says:

    Primite i mene! I ja bih na igralište! 🙂

Оставите одговор

