Životni prostor kreativca


Šareniš ovog stana od 105 kvm u Barseloni pruža inspiraciju samo dok ga gledate na fotografijama. Šta onda radi osobama koje žive u ovakvom prostoru. Dizajn za ovaj enterijer odradio je studio Miel Arquitectos. Ovaj stan prosto inspiriše na radost i energiju. Ni jedna soba nije pretrpana, svi zidovi su jednostavno beli dok je akcenat stavljen na detalje žarkih boja. Sve je upečatljivo, ali ne opterećuje. Koju god fotografiju da pogledate u njoj možete da pronađete nešto neobično što vas puni inspiracijom. Ukoliko ste kreativni shatićete lepotu stana, a možda ćete čak i da se upustite u sopstvenu avanturu uređenja sopstvenog životnog prostora.

10 Responses to Životni prostor kreativca

  1. tatjanamb says:

    Divno ! Kako bih rado zivela u ovakvom prostoru, uopste ne bi moralo da bude suvise prostrano. Da je i kao kutijica ali sredjeno sa puno maste, funkcionalnosti, kreativnih momenata, nepretrpano, skladno rasporedjene boje i namestaj… Uzivala bih u ovakvom prostoru :OK:.

  2. Marko - Buki blog says:

    ja sam kreativaca a nije mi yivotni prostor ovakav 🙂 hehe ono sto fali je ABBA i money money money 🙂

  3. otkacena says:

    Ma i ja sam kreativac, a nemam uopšte svoj stan. 🙂 Uređeno je po stilu našeg stanodavca. Nema baš puno biranja. Hahahahaha.

  4. Lepo i, zbog izbora vedrih boja, prosto razdragano!

  5. otkacena says:

    Ljudi ja sam kreativac. Samo, moj prostor je u večitom kreativnom haosu. Ovaj prostor bih ja brzo „sredila“. 🙂

  6. Saška says:

    Dnevna soba je trebala biti na pocetku a ne na kraju stana.Ne dopada mi se blok za spavanje da se nalazi na ulazu stana..tepisi su mnogo razigrani..ali mora se pohvaliti orginalnost,mastovitost i funkcionalnost.

Оставите одговор

