Victoria – sedište/torba za bicikl


Evo još jedne fenomenalne ideje za multifunkcionalnu torbu. Ian Mahaffy dizajner iz Velike Britanije osmislio je ovo sedište za bicikle od kože, sa još jednom funkcijom. Torbica Victoria za sve one sitnice koje žene nose na vožnju biciklom. Odlično je integrisao torbicu u samo sedište, pa sve žene sada mogu sa lakoćom da voze svoje bicikle i po potrebi ponesu svoju torbicu bez mnogo muka. Da svrate do neke radnje, da popiju piće sa prijateljima ili skoči do banke. Stvarno prelep dizajn, zar ne.

4 Responses to Victoria – sedište/torba za bicikl

  1. Nema kraja ljudskoj kreaciji ……..

  2. magrit says:

    Huh, lepo je, ali …. ja moram „ali“ 🙂
    Ovo mi ne bi bilo funkcionalno, posto nosim mnooogo vise stvari kad vozim biciklo…. voda, knjiga, magazin, rezervni duks, fotoaparat…… 🙂

    Ali, ali … boje su p-r-e-l-e-p-e 🙂

  3. otkacena says:

    Ja kad vozim bicikl, meni treba samo par stvari. Mobilni, novčanik i labelo. Voda mi je u onoj flašici za bicikl.Tako da bi meni savršeno radilo posao. Ali, ako idem sa dragim i sinom, onda bih morala da ponesem još i putnu torbu. Hehehehehe. Moraću još i pored Victoria sedišta da nabavim i Vantly prikolicu za bicikl. 🙂

  4. malabreskva says:

    A ja sve planiram da kupim korpu za bicikl, ovo je baš super 🙂

Оставите одговор

