Top 10. bazena što „ljube“ nebo


Pomerene su granice dizajna i arhitekture. Davno već. Bazeni sa pogledom nisu nova stvar. Sam pogled na ove fotografije stvara neki osećaj slobode, otvorenosti i širine. „Mogućnosti su tu, na dohvat ruke.“- poruka, kao da dopire do posmatrača, sa svakim pejzažom koji se gleda na ovim fotografijama. Ovo je lista fotografija, bez lokacije, ali neće smetati. Dovoljno je uživati u pogledu.

1.

2.

3.

4.

5.

6.


7.

8.

9.

10.

6 Responses to Top 10. bazena što „ljube“ nebo

  1. malabreskva каже:

    Prelepo!!!
    Gledala sam ovo na telefonu, ali na ekranu je… da padneš u nesvest!

    • otkacena каже:

      Eh a da znaš koliko još lepota u obliku bazena ima. Raspametila sam se.
      Ja sam osoba koja voli toplotu, pa mi ove zimske radosti koje dolaze nisu toliko zabavne. Zato se trudim da si ugodim, bar gledajući u tople i lepe krajeve.

  2. Branko Baćović каже:

    Nisu loši ti bazeni… još kada bi mi bili blizu kuće😉

  3. otkacena каже:

    Kakav loši, ali u pravu si, predaleko su za konzumiranje.

Оставите одговор

