Kornjače izumiru, evo i zašto


Danas sam pročitala mail sa ovom vešću o istrebljivanju kornjača. Pošto sam ja veliki ljubitelj prirode, odnosno svega što prirodu čini, a nekako sam emotivno vezana za kornjače, morala sam da učinim još jedan korak više, kako bi se sprečilo ovo ludilo u svetu. Ovi prizori me teraju na plač. Mail glasi ovako:

   SLIKA VREDI KOLIKO 1000 REČI :
  ZA SVE TEORIJE KOJE  STE ČULI KAKO MORSKE KORNJAČE IZUMIRU ZBOG GLOBALNOG ZAGREVANJA.  
MOŽDA OVE SLIKE POKAŽU I DRUGU PRIČU O IZUMIRANJU KORNJAČA  


COSTA RICA

Jaja kornjača, kao u sezoni žetve, su pokupljena da bi bila PRODATA!

 Ništa loše vam se neće desiti ako ne prosledite ovaj mail,
jedino što  će te vi, vaša deca i prijatelji uskoro izgubiti bilo kakvu šansu
da ih ikada vidite uživo.
Planeta Zemlja zahvaljuje svakom ko prosledi ovaj mejl.
Šalji dalje, do pozitivnog ishoda.
5 Responses to Kornjače izumiru, evo i zašto

  1. wakeupwithsmile says:

    Našao sam sajt gde demantuju ovaj mail na sledeći način: U pitanju je „žetva“ kako je nazivaju, jaja kornjača, a ne radi se o ilegalnoj prodaji, već navodno Vlada stoji iza svega, sa namerom da tako očuvaju kornjače. E sad, komentari su brojni i mišljenja podeljena. Negde među njima visi i pitanje, zašto im uzimaju sva jaja, zašto ne prepuste prirodi da se sama brine o kornjačama. Kosta Rika je siromašna, vlade potkupljive, sve je moguće. Jedno je sigurno, ne možemo remetiti zakone prirode. Nedavno su dva jaka uragana pogodila Kosta Riku, bilo je i ljudskih žrtava. Naša moralna tragedija povlači za sobom tragediju u prirodi. Pogledaj film „The Cove“ , iz 2009.
    http://www.imdb.com/title/tt1313104/ ,
    ako nisi do sada, da vidiš šta su u Japanu radili delfinima. Da li se zbog toga dešavaju prirodne katastrofe? Majka Zemlja ima svest. Razmislimo o tome pre no što bacimo smeće po njoj. Čuvajmo je, njena je ljubav prema nama oduvek bila uzvišenija.

  2. otkacena says:

    Žetva je koliko svi znamo ubiranje plodova svoga rada, a ovo što oni nazivaju žetvom, nema veze sa očuvanjem ičega, ponajmanje prirode. Gledala sam neku emisiju na National geographic-u gde pokazuju kako stanovnici stražare pored tek izlegnutih kornjača i prate ih do vode, i to smatram za pomoć, a ovo punjenje vreća mi uopšte nedeluje tako. Hvala za predlog za film. Moram da ga potražim na netu. 🙂

Оставите одговор

