Idealan stan od 58 kvm


Svaki dom ima ono nešto po čemu se ističe. Ovaj stan od 58 kvm u stvari je potkrovlje, ali ima galeriju za spavanje zbog visine zidova. Stan je pretvoren u jednu skladnu celinu. Dva sprata stana su povezana prelepim spiralnim stepenicama. Slike u crno beloj boji, kao i ostali detalji u stanu su ciljano našli svoje mesto. Tepih, kuhinjski elementi,jastučići, peškiri, sve je narandžaste boje i usklađeno sa belinom celog stana, tako da sve zajedno daje utisak skladnosti i smirenosti. Ovaj stan dizajnom relaksira.Stan stvoren za par bez dece.

Izvor za ovaj članak je OVDE.

8 Responses to Idealan stan od 58 kvm

  1. Nenad77 says:

    E ovo mi se ne sviđa. Zašto? Pa i ja živim u dupleksu za dva kvadrata manjem. Stepenice me nerviraju mnogo.

  2. otkacena says:

    Jel’ tvoj stan? Ako jeste, hajde da se menjamo, pa ti budi podstanar. 🙂

  3. Nenad77 says:

    Moj stan, al ja ne bih u podstanare :mrgreen:

  4. Labilna says:

    Ovo je po mom ukusu aliiiii BAŠ! 😀

  5. Danijela says:

    Stan je kao bombonica. Taman sam pomislila da bih volela da muž i ja živimo sami u ovakvom prostoru kada deca odrastu, a onda se setih da će me tada verovatno boleti noge i da će me stepenice nervirati 😀

  6. otkacena says:

    Danijela onda bolje razmišljaj o kući sa malim dvorištem, a deci obezbedi ovakav stan. 🙂 Svakom po jedan.
    Nugatino i mašta, mogu svašta. 🙂

Оставите одговор

