Renovirani ambar


Ova prelepa kuća je delo fenomenalnih arhitekata iz studija Maxwan, iz Roterdama u Holandiji. Pretvorili su ambar u oazu, svetlosti i prostora, za druženje i zabavu. Vlasnici kuće su hteli da se ambar pretvori u veliku kuhinju sa dnevnom sobom sve iz jednog dela, gde mogu da se opuste, zabave prijatelje i organizuju degustaciju vina za svoje mušterije. Ne samo da su uspeli da postignu željeno, nego su postigli i više od toga.



Savršeno je, zar ne…. prosto da čovek ostane bez reči.

8 Responses to Renovirani ambar

  1. Srpski raspevani trgovac says:

    Sve se da renovirati i urediti, samo ako čovek ima dovoljno novca 😉 Pozdrav!

  2. Nenad77 says:

    Otkačena ZAISTA PRELEPO. Nego da nemaš i ti neki ambar tamo negde,pa tražiš ideje? 😆 Ljudi rade, pa zarade, a onda preuređuj i uređuj koliko ti duša hoće 😉 Para vrti,gde burgija neće :mrgreen:

  3. otkacena says:

    Ah da, novac. Večita prepreka za život.
    Ja volim da uživam, bar u lepim idejama i slikama.
    Dosta sam kukala, sad prelazim u pozitivne vode, da vidim kuda će one da me odvedu.

  4. Tako treba, otkačena. Optimizam bez obzira na neke poteškoće.

    • otkacena says:

      Kad čovek gleda, može da vidi pozitivne ili negativne stvari, ama baš u svemu. Do sad sam se ponašala kao da pozitivne stvari ne postoje na Balkanu, kao ni da ne postoje negativne negde u Skandinavijskim zemljama recimo. E onda se desilo to da su mi neke informacije skinule mrenu s očiju i ja videh da ništa nije crno ili belo, te ugledah boje. 🙂

  5. Predivno. Volim otvoren prostor i čiste linije, mada volim i ušuškanost koju daje recimo stil la Provance, iako je, kažu arhitekte, demode trenutno. Svidja mi se onaj američki san: dala je otkaz na vrhunski plaćenom mestu, uzela na dug oronulu kućicu van grada, sredila je sama i izmislila novu domaću marmeladu, na kojoj se, naravno obogatila :-). Kako se beše zove taj film? 🙂

  6. otkacena says:

    Znam taj film, ali kako se zove, to već ne znam. I ja sam se oduševljavala gledajući taj film. Toliko želim da imam bar nešto novca da mogu i ja da kupim neku malu kućicu, pa da je sredim, a za posao da se snađem nekako u okviru kompjutera. Ali ipak to je samo američki san. Pih.

Оставите одговор

