10 bicikala umesto 1 auta


Londonska firma Cyclehoop došla je na originalnu ideju kako da promoviše vožnju bicikla umesto auta. Ovaj genijalan proizvod, naručen od strane Londonskog festivala arhitekture, se sastoji od živo bojenog nosača za bicikle u obliku automobila. Koncept ove inicijative je da se umesto jednog auta može parkirati deset bicikala, kojim se preispituje ljudska potreba za dvotočkašem. Stalci su prenosivi i svaki se savršeno uklapa u svako predviđeno parking mesto dizajnirano za automobile. Lak je za montažu. Opremljen je pumpom za bicikl. Da li ste ljubitelj biciklizma ili se uvek radije automobilom prevozite po gradu? Odluka je Vaša. Samo dobro razmislite.


10 Responses to 10 bicikala umesto 1 auta

  1. dudaelixir каже:

    Pravo da ti kažem, najviše volim da ideš pešaka, jer mi je sve blizu, tj. u pešačkoj zoni. Bicikl sam vozila kao klinka, pa onda auto, do pre nekih 3 – 4 godine. Kada me drugi voze, muka mi je i povraćam.
    Ovo je fantastična ideja i podržavam biciklizam umesto automobila. Em je zdravije, em ne zagadjuju već ionako načetu našu planetu!🙂

  2. otkacena каже:

    Dudo slažem se s tobom. Nekako su ljudi zaboravili najjeftinije načine prevoza. Treba trošiti sopstvenu energiju da bi se otišlo od tačke A do tačke B. Znam mnogo njih koji sedaju u auto, da bi se odvezli 500m dalje, pa čak i kraće, da odu u samoposlugu. Kao, da ne vuku kese. A-ha. Dok god vreme dozvoljava ja sam na biciklu. Hehehehe. Volim to pedalasto vozilo više od svega materijalnog.

  3. agroekonomija каже:

    I ja volim da pešačim. Kad god imam vremena, a moram da priznam, da je to često, prošetam 4-6 km u prirodi. Tome relaksira i čini zadovoljnom celi dan.

    Pored toga, veoma volim da vozim bicikl, ali to je ređi slučaj.

  4. Saša каже:

    Hej, tek sad sam naišao na ovaj članak.
    Sjajno!
    Bicikl mi je omiljeno prevozno sredstvo. Još od malena. Kola palim smo kad moram.
    Sada svugde idemo bajsovima. Ja i mama (moje dece), dva bilikla, svako uprti po jedno dete (ponekad i oba) i Vozi, Miško.
    Novi Sad je „dušu dao“ za ljubitelje ove vrste prevoza – ravan teren, biciklističke staze….milina🙂
    Samo, mnogo kradu😦

    • otkacena каже:

      Mi smo isto ljubitelji bicikla, ali imamo problem, nikako da nadjemo odgovarajucu sediste za dete. Nasi okviri od bicikla su mali, jer smo mi nizi. Kupili smo jedno sediste i moze da se namesti tako da ne mozemo da vozimo dete u njemu jer je namesten previsoko za dobar balans u voznji. Zato se moja voznja bicikla svodi na iznajmljivanje na keju i Adi.😦 Sve sa prikolicom, pa sina nazad. Zna biti super, ali uglavnom su to drndavi bicikli sa losim sedistima i pedalama. Ali dobro, samo da se radi ono sto se voli.

Оставите одговор

