Top 10. „Najlepši botanički vrtovi“ II deo


6. Butchart vrtovi, Kanada

7. „Keukenhof“, Holandija

8. “ Curitiba“, Brazil

9. „Shalimar“, Pakistan

10. „Yogi Hraday Kamal“, Indija

4 Responses to Top 10. „Najlepši botanički vrtovi“ II deo

  1. anja kostić каже:

    ultimativni odmor čula i užitak glave – svakako priroda, to se slažem! nisam samo sigurna u to da je moguće doživeti pobrojano…u botaničkim baštama? one mi više liče na mesta na kojima se hvalimo time kako umemo da ukrotimo prirodu i dizajniramo… i to, da me ne shvatiš pogrešno, ima svoju lepotu..ali mi, ponovo, deluje kao arogancija ljudske rase. ja sam nekako više za šumu, ono malo što je ostalo!!!

  2. otkacena каже:

    Naravno da nije moguće doživeti potpun ugođaj prirode u samoj botaničkoj bašti, ali da u velegradovima ne postoje bar ova utočišta mira, ljudi bi bili sasvim otuđeni od svega prirodnog. Bolje botanička bašta nego recimo tržni centar.

  3. agroekonomija каже:

    Uživanje je poseta ovom blogu!

Оставите одговор

