Moderna „vikendica“


Meksička arhitektura i umetnost, udruženo su napravile ovu neverovatno lepu vikend kuću na moru. Sam prostor koji je okružuje je jednostavno savršen za ovu kuću. Dizajnirali su je umetnik Gabriel Orozco i arhitekta Tatiana Bilbao. Dodir umetnika je veoma uočljiv kod ove građevine. Postavljena na stenovitom placu, sa neverovatnim pogledom na Pacifik. Sam vidikovac sa bazenom u sredini, centralna je tačka ove kuće, Jednostavnost korištenih materijala i tehnologije koja je zastupljena u gradnji ove kuće, odražava se kroz činjenicu da se ova moderna meksička građevina sastoji od izlivenog betona, prefabrikovanih blokova, krečnog maltera, stolarije i drvenih podova. Ova neobična „vikendica“ sastoji se od dve spavaće prostorije, dnevne sobe i kuhinje, sve imaju izlaz ka van. Dnevni boravak je osmišljen da bude deo verande, a kupatilo je u vanjskom delu kuće, sa pogledom na more. Savršenstvo. Pogledajte site Tatiane Bilbao.

2 Responses to Moderna „vikendica“

  1. Jao, sjajno! U nekim tinejdžerskim godinama videla sam emisiju o okruglim kućama. Svakom prozoru bira se pogled i svaki ima nišu, dovoljno duboku da se čovek ugnezdi na gomili jastuka i uživa. Obećala sam sebi da ću, ako ikada budem u mogućnosti, naći sebi jednu uzvisinu, najbolje negde iznad mora i sagraditi jednu takvu okruglu kuću :-). Eeee, pa baš je lepo ovde kod tebe :-).

  2. otkacena says:

    Da nemam mašte i volje da stvaram, ja bih verovatno prolupala. Stvarnost se stvara iz glave, lepota je u očima posmatrača, ja volim da mislim da mi je čaša do pola puna….
    Hvala za podstrek i komplimente.

Оставите одговор

