Pozdrav narode


Posmatrajući svet oko sebe primetila sam koliko je sve blesavo, čudno i nesvakidašnje. Ljudi u velikim gradovima kreću u pohod za neobičnim ciljevima, ali sve to ima smisla kad to neko podeli sa vama. Sve te ljudske igrarije, maštarije i dogodovštine koje se dešavaju oko nas prosto zovu na deljenje svog prvog viđenja stvari sa ostatkom sveta. Moj cilj sa ovim blogom je da vas približim svim onim čudima koja sam ja zapazila, što na internetu, što u stvarnom životnom okruženju.
Pa dobro mi došli.

Оставите одговор

